SOVA FÖR EN GÅNG SKULL KANSKE?

Det kom ingen denise till mig igår :( kollade på band kamp själv, och jag sa fel om vilken kanal det var , det var 6 ist! Vart en lång skoldag idag.. Fullt med skratt och galenskaper! Efter vi slutat åkte jag och denise till farsta och handlade grejer! Fick med mig hem en fred perry väska som man får plats med skolmappar osv! sen en vit glansigtröja, som man kan ha över linnen osv, sen en piercing... Men har typ råkat köpt en bröst piercing:S Såg inte det förens jag satt på tuben hem... Men man kan ha den i naveln! ska göra om den tänkte ja! löda om osv!

I morgon slutar jag 13:10, då ska ja ta med mig datan och sticka til fruängen, till filippas skola.. Där dom spelade in GUDS TRE FLICKOR! haha, sen ska vi in till stan hon ska pierca sig, sen ska vi käka typ tacobar, sen hem till mig tror ja ? haha :)


Seeeeee ya!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0