JUSTE

Har alltid undrat varför jag vhar ett ärr över mitt vänstra öga. HAr alltid tänkt , jo men det var väl då jag var mindre när jag fick allergisk chock och sen vart över hyper av allt adrenalin. MEn så var det icke!
Frågade mamma vad jag hade gjort.. Hon frågade om jag kom ihåg ? men det gjorde jag ju såklart inte! :P
Då sa hon att när hon stod vid komposten så skulle hon ta upp något, så att den var i höjd vid mitt huvud. Jag var en svans efter min mamma när jag var liten. Men mamma visste inte att jag kom där bakifrån, så precis när hon skulle swinga ''grepen'' balåt så fick jag den ovanför ögat... hahah, jag blödde tydligen jätte mycket och skulle nog egentligen ha sytt där, men det sket mamma i. hon plåstrade om osv ! hahaha
skön morsa asså... -.-


Kommentarer
Postat av: Jessica

Först och främst så vill jag tacka för en bra blogg :) Är du mode och shopping intresserad? Glöm inte och titta in i min Bloggbutik http://jessiesjoqvist.blogg.se/ där jag säljer allt ifrån märkeskläder och skor till mobiler och heminredning.



Just nu har jag även en tävling där du kan vinna ett presentkort på Nelly värde 500:- Delta gärna :) Det är Gratis såklart!



Ha det så bra!



Hälsningar Jessica

2010-02-12 @ 01:19:59
URL: http://jessiesjoqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0