vet ni vad?

jag tog faktiskt sprutan idag.... Ja var fett nervös.. Är ju så jävla sprut rädd så ja... jag började grina.. men men så är det när man heter Lina! När ja började prata med doktorn började ja grina.. För ja kände pressen.. Sen fick ja ett eget rum att vara i med en brits som man kunde ligga på.. Men fick sitta och vänta i typ10 minuter.. För att ja skulle lugna ner mig! Sen kom dom in, då kom paniken.. men det var ju bara att sätta sig som man skulle.. haha tror sköterskan fick lite ont i armen eftersom hon sa kläm i min hand och ja gjorde som hon sa? fast kanske lite för hårt... hahah .. Sen fick jag vara kvar i yttligare 25 minuter för att dom inte skulle se så att ja fick någon reaktion! wiho, klarade mig och fick en glass av pappa! Så vi stack hem och kollade på nya transformers, pappa har nämnligen köpte den på blue ray! skit cool film! haha, sen spelade ja lite frontlines(A)
Nu sitter ja bara vod datan och känner att febern börjar komma.... suck... har skit ont i armen!! kan knappt röra den!!... ajajaj..

hörs ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0