JAG HAR EN RASTLÖS KATT!

min katt är riktigt rastlös, vet inte när hon var så här social sist?!
Iofs har hon vart inne sen första snön fall, för hon gillar inte att bli blöt..
Igår när jag skulle lägga mig så hoppade hon upp i sängen, jag trodde hon skulle ligga där med mig som vanligt, men NEJNEJ! Helt fel hade jag, hon hoppade upp på min tv, sen vidare upp på min garderob som är typ  meter hög om inte mera, sen la hon sig dära på en kudde och sov där ända till klockan sex i morse! helt otroligt! Sen vaknade jag av att det kom en duns i sängen och en mjaouande.... Haha,nej hon är inte fet! Men jag kan tänka mig att hon vill landa mjukt'!! hahhaa, har bara chillat idag, vart t o m donken till middag, haha, tjockis mamma och jag!  hahah!

Har sjukt ont i mina ögon, kan inte kolla åt sidorna eller upp & ner... då gör det as ont, så när man ska kolla åt sidorna måste man vrida hela huvudet..... SUCK!
Sen har man fått rethosta också....!!!

Ska faktiskt sova snart tror ja, ska kolla lite på STAR WARS först... hehe (A)

Hann bara 1 kapitel på min bok igår, sjukt komplicerad flrsta kapitlet, men man kommer nog in i den!
rekomenderar att läsa den!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0