vart en emelie helg! :D

shit har varit med emelie hela helgen och sovit hela helgen med henne också ! Skit naaajs!
Igår åkte vi till älta för att träffa jesper, men sen träffade vi felix, tim, alex och putte. Vi gick upp till alex och kollade på film. Riktigt mysigt!! Sen när vi kom hem kollade vi på film i våran nya soffa! Så jävla najs är den! Vi kollade på Torkel i knipa, men jag somnade.. haha:$
Sen gick vi och la oss, vaknade runt 12 typ.. Så snart ska vi till jeppe. Eller jag måste vänta tills pappa kommer hem för min tändstiftskabel har gått av, eller den hoppar ur så fort jag kör över ett gupp. Så nu är han på biltema och köper en grej så den funkar sen ! Najs. aja, väldigt mycket najs blev de i de här inlägget! hahha :D

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0