tröööööööttttttttt

övernattade på träffen igår... jag är sjukt trött... först ska man hjälpa till på knatte disco... Sen så ska man på dirr till träffen för man ska övernatta där... najsnajs, Men det vart ju ingen sovning... jag kollade bara på insidan av ögonlocken som jarmo sa.. hahah, lägger upp bilder sen när jag kommer hem till mamma eftersom jag inte vill lägga upp bilderna på papaps data. Aja, ja satt och ritade på alla igår, skits nyggt vart de. Stack därifrån 8 i morse gick hem till vendela. vi somnade. jag sov i typ en halvtimme. Sen när jag kom hem sov jag i 1 timme.. hahah ,sen skulle jag fixa mig inför middagen... suck... var där, inte god mat tyckte jag... Stack vid 9, och är super trött.. höll på att somna där, men nu ska jag tydligen åka till nicole ? :O

och den som skrev kommentaren under: du känner inte ens honom, snorunge.

svarar jag : Jo det gör jag, annars hade jag väll inte lagt upp honom ?  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0