sry

ursäkta att jag itne har uppdaterat något... Men jag har inte haft någon ludt, plus att mitt internet hemma har fuckat ur... Så jag får skriva när jag är i skolan om jag har tillgång till datorer..

I måndags var jag med Denise och Jesper, mysigt värre. Vi kollade på män som hatar kvinnor. Fast vi hann inte kolla klart på den.. Sen vart det pluggning efter båda had gått hem..

Tisdags: Ja var hemma efter skolan geeka the sims.. hahahah. Sen stack jag till hästen. Mitt internet funkade fortfarande inte, Desperate housewives började 9 så kollade på de (A) så jävla bra!! Sen simsade ja lite (A)

Haha, idag ska jag till min häst igen.. hjälpa mamma med hela stallet. sen vet jag inte avd jag ska göra. Hoppas min data funkar!! :D


bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0