jippie! NOOOOOT

Kom hem från hästen för ett tag sen. Min dag har lyfit såhär:

Vaknade tiominuter innan min matte lektion skulle börja, alltså 7:50.. Skulle hämta Denise kvart i! Så det hann ja inte.. Och som tur fick hon skjuts av sin pappa. Så jag slängde bara på mig kläder och hann inte fixa ett skit! När jag går ut, verkligen snöar det, bara faller snö! NEEEEEEEEJ!! Så det var bara att sätta sig på moppen och köra... Ja, när jag kom fram var jag helt in snöad. Och halt var det att köra också. blää!!! Jag vill ha en vinter jacka! Sen när jag och denise skulle åka till stallet för att ta kort och visa våran vikarie till idrotten så kom vi dit, sen när jag skulle tanka så funkade inte moppen att sätta igång. Men sen gjorde den de. När jag skulle köra ut slutade den fungera... Sen när ja kom till skolan dog den helt och har inte funkat sen dess.. och hur jag skulle få hem den hade jag ingen aning om ?! Men snälla emelia hjälpte mig att rulla hem den! Jag körde hennes hon satt på min och jag putta :D det gick skit bra! Sen kollade vi på scary movie 1! kul, sen stack hon hem jag till hästen.

I morgon får de fan inte snö eller vara så kallt!! För jag har orienteringsdag! Börjar halv 11 och slutar halv 12.
Ja jag måste gå för att det är en del av betyget! Var tvungen att köpa ett par jogging skor med idag, hittade ett par, så de är invigning imorgon för dom! :)
naaajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0