ingen uppdate igår

jag sov hos emelie igår, därför ingen uppdate.

Jag skulle åka hem till henne, men eftersom Fornudden är ett ställe som jag inte hittar i, så åkte jag runt i evigheter och försökte hitta vägar till henne... sen dog min mobil, men jag hann starta den och slänga iväg ett sms till henne, där de stod möt mig vis dagiset min telefon dör. Sen kom hon och möte upp mig. Senare när vi fixat oss drog vi och mötte upp brauer och CO. Vart kallaballllllllliik!!! Jag vart jätte irriterad, orkar inte skriva om de.. Aja, sen stack vi hem och somnade itne för ens 3. vaknade i dag typ halv 2.. hahah, sen åkte ja hem. Och satt i våran nya soffa i biorummet!! SÅ JÄVLA SKÖN!
Emelie ska kommer snart, och ska slaggisch här:D Blir väll att kolla film sen i natt :D hihih. busigt. nej nu ska jag platta håret... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0