hemma

kom nyss ur duschen.. Kunde inte rida något... För när jag hade borstat han och allt, så skulle jag sätta på reflexbenskydden. Då märkte jag att det var jätte mycket torkat/färskt blod på hans ben som hade runnit.. Så jag letade efter såret.. Till slut hittade jag de och det var ganska äckligt. Så jag tvättade rent de och då såg jag hur djupt de var.... Det bara forsade blod! :O Men jag la en kompress och ett klister bandage runt, så satt jhag upp och skrittade på banan. När min tränare kom så sa hon att jag skulle rida på lördag eftermiddag ist för idag.. Nu har det gått 3 gånger jag inte kunnat rida på honom... -.- sukc säger jag bara.
Nej nu ska jag plugga vidare och skriva på mina små noveller... -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0