hello alla, bad uppdate! i know...

chill skoldag idag.. men massa plugg när dkolan sluta. Men först innan jag åkte hem så skulle jag vänta på jassi och lelle, flr vi skulle in till stan igen och prova strl mindre på canada goose... Men den var ju såklart för liten. Men jackan gick ändå ut för 4000 ? varför inte köpa en ny då ? Fast försår att den gick upp så mycket i pris, för den var skit fin.. Har suttit och pluggat hela kvällen sen jag kom hem.. Lagade egen mat med.. fiskpinnar med potatismos och det vart jätte misslyckat... Har matte prov. Så det satt jag och pluggade i typ 2½ timme... Sen har jag suttit med min jävla svenska.... usch.. Har 1½ uppgit kvar på G nivån. Sen måste jag läsa två till och jämnföra för att få VG!! OMG!! Så här ser de ut på svenskan :
För GODKÄNT
• Skriv en tidnigsnotis,

• Läsa 5 noveller och skriva om dom 5.

• skriva en egen novell som ska leda efter tidnings notisen..

VÄL GODKÄNT!
• läs två andra noveller och jämnför dom.

• Skrive en novell som har varierat språk som visar att man förstår normerna!

Det ser inte så svårt ut men de är de!!
Hade So förhör idag..
imorgon matte prov
på torsdag 10 st engelska glosor
på fredag, svenska novellen ska vara inlämnad samt dom 5 noveller du skrivit om plus Vg uppgiften
även No- Vg uppgitft ska vara inlämmnad... snacka om sten pluggning den här veckan... har inte varit hos min häst sen i fredags :'(

godnatt! nu ska lina lägga sig i sängen och smsa med stoffe <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0