hejsaaan

igår kväll var jag hemma hos jesper, myspys. Sen stack jag hem, eller inte hem. stack hem till evelina, sen kom denise för hon skulle sova hos mig, sen så var vi ute och fota och grejer. stack till donken sen hem till mig för evelina ville också sussa hos mig. Vi kollade på bröderna grimm, denise somna och jag och eve kolla klart. Sen gick vi och la oss. Vaknade runt 12, sedan stack vi alla till min häst. Haha, evelina var överlycklig för att hon fick åka bakom mig!! haha :P Sen när vi var klara där så skjutsa ja hem henne sen stack jag hem, mamma var dålig så jag fick åka ner till donken och köpa mat... riktigt jävla kallt ute!!

Ska vara med nicole ikväll :) :) :) :) :)

lägger in bilder sen när jag får dom av Evelina. :)

Kommentarer
Postat av: eve

hihi, jag gillar att åka bakom dig det är kul (a) <3

2009-10-31 @ 02:10:57
URL: http://lilleve.blogg.se/
Postat av: eve

hihi, jag gillar att åka bakom dig det är kul (a) <3

2009-10-31 @ 02:11:16
URL: http://lilleve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0