blää

jag hatar att plugga... Har so förhör i morgon och no omprov på onsdag... SUCK... Plus att ja kan inte träna so för jag har glömt instuderigsfrågorna i skolan... -.- suck!

fast nu tänkte jag skriva om dagen.

Skolan sen vart det engelska lektion den jag inte längtade fram i mot för jag och ted har inte skrivit ett skit typ om michael jackson och vi ska ha redovisning på fredag... Lyckat?... Sen hade vi idrott, vi körde busungarna! MIN FAVORIT ''lek'' PÅ IDROTTEN! haha (A) Sen var det matte, och eftersom ja inte träffat finaste josse på jätte länge så hade vi skit kul. och eftersom emelie satt bredvid mig vart de ännu mera flumm.. haha, våran lärare bah: Dom som inte sköter sig nästa lektion kastar jag ut utan tvekan.. hahha, typ ja emelie och josse kommer bli utkastade! Sen hade vi speng och då satt jag bredvid josse och ralle.. Hahah, gick ju inte så lyckat... jag och josse flumma som fan... så aaa.... inte bra, josse skrev en mening och jag skrev typ några ord bara... hahaha... Min lärar frågade om jag var flummig då sa jag att jag var de för jag ahr haft så jävla tråkligt i veckan och i helgen... hahha... kul liksom och ligga hemma på en lördag och stirra upp i taket typ.. haha...
Ja ja, har pluggat sen ja kom hem. Ocj jimmy skulle tydligen äta pannkakor hos mig ? men tobbe kom före så vi väntade på jimmy och då hade han med sig två till ? som jag inte kände? No way att dom kommer in. Så då drog dom till jimmy och jag och tobbe var kvar.. han spamade alla på min msn med att logga ut och in... vissa vart skit lacka. hahah, jag satt och plugga. sen drog han för att hämta sin mobil sen drog han till jimmy. och jag satt kvar och plugga... orkar inte plugga mera.. pluggtork! hahha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0