36 MINUTER :D !!

Jag är riktigt stolt över min spring tid idag! Det var 36 minuter! Ja hittade inte 2 först förens jag märkte att jag var på fel berg sen hittade jag inte trean. Menb sprang om en tjej som hade sprungit 10-15 minuter innan mig. Hon letade också efter 3an. Vi hamnade hlt plötsligt vid 6an. Sen var det jag som ledde hela vägen vidare :) På slutat sprang jag på som fan för att komma före henne! hihi, 36 Minuter inte dåligt för mig som har så dålig kondis! haha.. Sen var det bara på en gång att sticka till stallet. Fick vänta i 2½ timme om inte mer på en veterinär,.. jag visste ju inte när han skulle komma så jag vågade itne gå ut och gå med derek heller.. Men sen kom han tillslut och jag fick den informationen jag behövde.. Nu ska ja skriva lite på michael jackson. Ska vara inlämnat i morgon, och jag och ted har inte skrivit ett skit?! OPPS!

Kommentarer
Postat av: josefin

SV: Sant! men citroner borde gå att köpa :D tack för tipset

2009-10-15 @ 20:59:29
URL: http://josefaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0