hejsan alla söta

har inte skrivit, men jag har faktiskt ett annat liv med!
Har iaf varit i skolan i dag, fick rreda på mitt Vg matte prov, och självklaart då failade jag på de, men det kommer ett till prov snart, och om jag klarar de så får jag göra VG provet igen. Fick kolla på min VG/MVG uppgift i No:n med, den fick jag VG- på, men vare sig om det är VG-, VG eller VG+ så är det ändå ett VG, så det vart ja stolt över. Sen om ett kärnämne fick jag typ G på , men jag hade glömt saker, som bilden kom inte med när ja skrev ut, menmen. Jag ligger tydligen ganska bra till i skolan, ligger på nivån i MVG på idrotten! Det handlar om prestation, och skit, man ska vara väldigt aktiv och komma med ett glatt leende på läpparna samt svara på frågorna han säger och kunna arbeta med alla i gruppen. Det verkar ja lyckas med tydligen jätte bra , vette fan vad ja ska göra ikväll, ska väll vara med nicole! hahha :'D

Jag har seriöst frysit hela dagen i skolan,

BTW, skolan erbjuder sig att man ska få ta svininfluensan sprutan gratis, vad tycker ni om de, ska man eller ska man inte ? Det är två sprutor också och jag kommer dö! För när jag skulle ta stick i fingret för att kolla min allergi , om jordnötter så tog det 45 minuter innan 2ST SKÖTERKSOR kunde öppna min hand, sen kunde jag typ inte gå på en halvtimme ?? hm...
Skriv en kommentar om vad ni tycker om svininfluens sprutan, om man ska ta den eller inte och om ni själva ska ta den förstås!

See ya

Kommentarer
Postat av: josefin den bästa

jag tkr inte det. tkr det är grymt onödigt för svininflensan är i stort sätt som vilket inflensa som helst. thats what i think ;D

2009-11-06 @ 16:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0