har varit med emelie hela helgen

ja.. sov med emlelie i fredags hos mig, och igår med.
I fredags gjorde vi inte så mycket eftersom hon kom till mig när klockan var typ 10. Vi kollade på tv osv..
Sen på lördagen pkte hon hem för att duscha fixa sig och äta.. Sen kom nicole till mig och sen stack vi me moppen till pappa sen satt ja och g33ka Frontlines (A) nicole vart uttråkad till slut så jag var tvungen att sluta! HAHA. Så vi satt och pumpade musik ist, skit skönt när ingen var hemma grannarna borta så dom inte kunde klaga, och hög dunkade musik! NAAAAJS
Sen kollade vi på hey baberiba. Sen kom emelie och vi satt på min och nicole's älsklings film, never back down ;) hahha, we love that movie!! DAMN!! <3
Sen vart det dags för hemgång vid 12. Jag och emelie satt vid datan sen gick vi och la oss. Klockan blev 3 innan vi somnade.. Vaknade typ någon timme senare för att emelie fick panik typ i sömnen och satt sig upp och andades häftigt som dom gjorde i skräck filmen.
och sa

Emelie: omg, nej nej nej!
Jag försöker leta reda på lamp knappen, och säger : Emelie vad fan är de??
Emelie: Det är ****** fel!!
Jag: Emelie, vad drömde du ? mardröm?
Emelie: Jag vet inte (med tårar i ögonen)
Jag: Emelie, du har tårar i ögonen...
Emelie: Shit ja kommer börja gråta!
Jag: Om du inte kan sova får du väll lägga dig bredvid mig..
Emelie: Jag kommer och lägger mig i din säng om ja inte kan sova.

Omg, sen kunde ja inte sova.. För jag fick panik.. tänkte att NEJ, det som hände i filmen får inte hända mig!!BUHU.
Nej inte riktigt. Men jag låg och lyssnade efter ''grymtningarna'' som det var i filmen, och det blåste typ sjukt mycket ute så ja vart as rädd... usch, sen somna ja iaf.. Berättade för emelie i morse vad som hade hänt under natten. Hon fattade inte ett skit vad ja snacka om ? (hon kommer alltså inte ihåg vad hon gjort)
Men hon kom bara ihåg när ja sa :
 Om du inte kan sova får du väll lägga dig bredvid mig..
Så jag måste alltså pratat med henne i sömnen, och tjejen i fimen går ju också i sömnen! OMG, fett äckligt var de!!

Mammas kille skruvade upp min ''smink louge'' (stavning)
Skit snyggt. lägger in bilderna från i helgen i ett annat inlägg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0