6 maj

inte hänt mycket här inte.. Hade läxförhör i morse... gick ganka bra, det var en lång dag i skolan idag. från 9 till halv 4... vi hade simning men jag kunde inte vara med.. så jag fick sitta och plugga in en jälva hjärt och lungräddnings grej som vi skulle gå i genom senare.. Det var skit varmt i badhuset, kändes som man hade feber, för man kallsvettades..... Sen hade vi musik, och det är så jälva tråkigt i våran skola........ sen stack jag hem käka stack till stallet, duschade. Jag gör hårinpackning varannan dag, mitt hår börjar bli bra nu igen.. har vart lite slitet och torrt. Jag kollade på klockan när jag var klar med inpckningen och då var den 19:50. Sen så satt jag mig i soffan och började plugga svenska, till provet i morrn. Sen skulle jag fönnna mitt hår och undrade varför det kändes så konstigt och det gick inte att få torrt.. Då hade jag fortfarande inpackningen i ... Så jag kollade på klockan och det hade redan gått en timme -.-... aja, så fort in i duschen och tvätta av mig det... Jag vet inte ? det kanske inte gör något om man har det i en timme ? för man ska ha det i tjugo minuter? vet inte.... Jag och mamma har haft ''lill lördag'' hahha, vi hade chili chips och guacamole (A) det är så jälva gött asso! Sen vart jag så mätt så jag fick ångest typ och kände mig små tjock efter att vi käkat upp en hel påse och en hel burk..... hahaha.... usch fan! .... Nej nu ska jag fönna håret sen ska jag lägga mig i soffan och läsa min underbara bästa bok !! killar och tjejer, heter det. ! kan verkligen rekomendera för dom som gillar ungdomslivet och inte orkar läsa värsta avancerade eller töntiga kanske tråkiga ? lärs den jag läser då !! Jag läste från sida 30 till 102 igår på 2 timmar!! det är fan mycket för mig!! det är liksom 76 sidor!!!! sen läste jag mera igår kväll, så klockan vart halv 12 eller halv 1 igen.. kan inte sluta läsa i boken, den är så bra !!! I love it!!! Nej nu får det vara bra.
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0