4 maj

Inte hänt så mycket, igår var det hemma dag, vaknade 10 låg i sängen till 1 och smsade med Alex till dess. Sen gick jag upp och började städa, för jag är knappt hos pappa och då vill jag och pappa att det ska vara fin´när jag går och kommer. Efter jag städat stack jag till min häst, sen hem och duschade, Sen kolla jag på tv en stund, sen gick jag och la mig vid 11... Jag kände för att byta påslakan till mitt nya så jag vart klar typ halv 12... Jag älskar när man själv är helt ny duschad har gjort värsta inpackningen och sen ligga i ny bäddat!!! Sen kunde inte jag sova, för jag saknade linus... Så jag började typ rita/skriva i min bok, där det står allt möljligt, som jag skriver om allt möjligt... Sen var klockan halv 2 wopps. och jag hade ritat och skrivigt skit mycket :O, jag släckte och gömde boken, ingen kommer hitta den!! hahaha!! sen somnade ja nästa på en gång..
Sen vart det att gå upp typ halv 7, för jag började 8... hade första lektionen som matte, gick ganska bra. Alla ska tydligen ha matte prov i matsalen? men det behöver inte jag för jag blir stressad och får bara ig när jag sitter med andra pågrund av att jag hör pennorna mot bordet och suckar stolar som dras på golvet, någon som går, så jag ska göra det i ett annat rum och annan dag(a) hehe.. sen hade vi no, jag typ somnade :$ var skit trött och han snacka bara och växthuseffekten... han snackar bara hela tiden, sen skulle vi börja skriva efter typ 45 minuter, då var jag med! hehe.. Sen var det engelska, sen engelska igen fast den riktiga först var det bara stöd eftersom jag inte har något språk. på den riktiga engelskan så kolla vi på en gamal film du frankenstine ? hahah, våran lärare är cool hon ! sen var det lunch, det var MYROR BLAND RÖDBETTORNA, så typ ingen käka, hahha.. sen hade vi idrott, dans.. Det gick bra, vi har kommit fett långt på våran dans ! hahah!! skit grym fan!! sen stack jag typ hem, var med ellinor ett tag i skolan. sen hem. Var så jävla baksugen så jag gjorde någora havre flarn ? utan havregryn ? hahha, fett goda(A) tröck i mig typ 5 stycken, men som tur är dom  så små ! Sen pluggade jag lite till svenska provet på torsdag,, det här med adjektiv och det.... Skit svårt, blandar alltid ihop, och det är slut betyget också... hopaas fan på VG!! Vill iaf ha VG i - matte, svenska, engelska tror jag, so, och bild och sy såklart, sen MVG i idrott, resten G... hoppas fan på bra betyg!! Sen när mamma kom hem käka vi sen drog vi till min häst sen hem och duscha kolla på tv och nu sitter jag här och skriver detta :)!
Jag saknar min linus sjukt mycket, hoppas du kan komma till mig i helgen bara!..

jag älskar dig , <3 2 maj <3


PUSSAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0