30 maj

var med joss igår, vi mötes i fårdala skola sen gick vi hem till min mamma och hämtade mer än en halv svart sopsäck med pantburkar, vi tog dom i små påsar istället. Sen gick vi till Konsum och pantade, det var 146 BURKAR och vi fick 72:50 KR :) haha ,vi köpte godis :D typ mer än en halv påse :) sen chillade vi i centrum en stund, sen drog vi hem till pappa och kolla på film, vi såg mirrors. Josse var jätte rädd typ :P ! Sen när hon tagga hem, satt jag på Ice Age 2 :D !! Jag älskar den filmen !! Men han inte kolla hela för efter en timme somnade jag typ men vaknade för att jag kom på att ja hade somnat, så jag gick och la mig :)! I morse när jag vaknade så gick jag ut och solade, solade i ungefär 2 ½ timme. Har precis duschat, ska till filippa. Ska sova där ikväll :) !! skojskoj :)!! För i morrn ska vi på grönan och hon bjuder ;)!! Venne vad vi ska göra ikväll rikitgt. får se :)! Nej nu ska jag fixa mig, för jag ska hinne gå till mamma och hämta bikini med...

keep reading :)


Kommentarer
Postat av: joss

såååå rädd var jag inte :P hehehe <3

2009-05-30 @ 22:07:29
Postat av: Lzs - me myself and I

ahhaha jo :)

2009-05-31 @ 19:25:29
URL: http://lzs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0