28 maj

Kom nyss hem från crazy night i centrum, käkade med min farmor dära :) och fick en kajal en ögonbrynspenna och sen ett nagellack : i morrn ska vi köpa klocka :) Jag var med denise, josse, adde och någon till :) träffade många :) skojsigt.
Jag är super trött så det blir ett kort inlägg... I morrn vet jag inte vad jag ska göra... exempel ? :) på lördag ska jag kanske sova hos filippa för vi sk ju till grönan på söndag :) hihi, så jävla gullig hon är, hon köper ett åkband till mig, kan inte sluta tänka på de (A) hihi (a) love u bästiiis ;) Längtar till nästa helg för då kommer linus :D längtarlängtarlängtar!!!! Saknar honom? JA!!!! Nej nu ska jag göra ordning mig för natt :)

pussar alla söta läsare :)
keep reading :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0