27 maj

usch lång dag idag.... Började klockan nio med att jag hade NO prov... *suck* Hatar alla jävla NO grejer, det värsta som finns !! Hade bara 2 frågor på prove att göra för dom andra hade jag klarat på läxförhören!! Skönt som f*n!! Men det var juh bara G grejer förstås!! När vi hade haft idrott trodde jag att vi slutade men nejnej!! Vi skulle ha tråkig musik med... hatar musiken, skit tråkigt, man blir irreterad och får aldrig hjälp... sen när den äntligen var slut vid halv 4 stack ja hem och käka litelitelite... Sen var det bara att klä på sig stallkläderna och åka till stallet. När vi kommer till älta krysset lite innan det ser jag viktor och hans bil och nahom, och sen två styckern som åkte ut mot krysset. När vi ska svänga in till krysset, ser jag tim med putte bak på... Hahah, jag kolla ner fort som fan.. Dom kolla efter, när vi hade åkt en bit så kommer det en grej på vägen att man måste stanna om man får möte, då ser jag dom i backspegeln köra efer oss.. haha, så försöker dom komma ikapp oss, och mamma bromsar ju så klart in och släpper förbi, och dom åker bredvid och jag försöker vrida och vända på mig för att inte synas. sen så får man bara köra 30 efter det, och då kör dom bredvid bilen och är typ as glada och vinkar, jag vinkar tillbaka och typ asgarvar, sen innnan vi ska in i skogen, så stannar dom och vänder, hahaha!!! så jävla kul, garva as länge.. Sen var jag i stallet och tog hand om min häst :) sen hem och käka var skit hungrig, kom hem för inte så länge sedan, har precis duschat och så :)
imorrn är det Crazy night i centrum, venne riktigt vem jag ska gå med... Får se :)
Farmor bjuder på middag med så ;) hahah, blir skit bra :)

Söta filippa har bjudit mig på grönan på söndag (A)
eller ett åkband för jag har entré kort själv :)
Fan vad skoj :D LÄNGTAR!!!! :D

Saknar min linus som fan, har inte träffats på jätte länge känns de som :O

nej nu ska jag jag gå och kolla film tror jag, pussar :)


Kommentarer
Postat av: cassandra

vart redigerar du dina bilder?:)

2009-05-28 @ 21:30:16
URL: http://casshh.devote.se
Postat av: Lzs

på en speciel hemsida

2009-05-28 @ 21:54:49
URL: http://lzs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0