26 maj

igår söndag skulle jag åka in till stan med josse. Så när jag vakande hade jag fått sms från henne att hon inte kunde åka med... Så jag försökte få tag på någon och åka in med... Så det var denise :)!! så jag gjorde i ordning mig snabbt sen gick jag he till henne efersom vi bara bor 18 hus i från varandra, sen käka hon och sen gick vi till bussen.. Vi hade inte kollat när bussen skulle gå så vi chansade... Så när vi kommer till busshålplatsen, då har bussen precis gått såklart.... Så vi fick sitta i 20 minuter i hetan... Min ben vart helt röda... Då satt vi och lyssna på musik genom högtalarna... Då kommer en tant och sätter sig bredvid oss och frågar om vi har låten. Hurtful med Erik hassle. Det hade vi så vi satt på den. hahah, det var hennes barnbarn som är trummis i den, så alla vi tre satt och sjöng med XD hahaha,skit kul. Sen kom bussen. När vi var inne i stan åkte vi till hötorget, och gick ner på kungsgatan mot stureplan, för jag skulle in på affären NICOLE.. klänningen jag ville ha fanns kvar som tur var!! så jag köpte den, sen gick vi till Gina på sveavägen och kollade om dom hade kvar en rosa siden ''tröja'' som jag kunde buta ut för dragkedjan är sönder.... Men det hade dom inte..... Så vi gick till gina på hötorget, men där hade dom inte heller såklart.... så vi gick till farrew butiken och jag köpte en liten väska som har ett kedjeband och sen är väska vid rumpan typ.. Vi gick till H&M också så jag kunde köpa en ny BH :) Sen gick vi upp till det blå kulturhuset och schtekte lite. Sen kom jag på att jag ville ha ett diamant armand, så vi gick till punktshop och köpte ett. Det vart bara en med två rader med diamant för jag hade bara så mycker pengar så det räckte till det. Sen vart det hemgång, och jag slängde mig i soffan, sen käka vi lite. och sen till stallet och bada hästen !! han vart fan skit leennn !!! :D Jag mamma och bobban har kommit överens att vi ska gå på diet nu ;) kommer ha snygg och fräsch kropp till i sommar ;D  Sen hem till pappa och fixa med ipoden som jag hade fått tillbaka efter lagning... Men den är juh bara återställd. så om den laggar igen ska jag få en ny (A) Sen gick jag och la mig.


idag har jag inte gjort mycket än... När jag kom hem till pappa så gick jag ut och sola :)
kan säga me en gång att jag blev brunnare ;)
Nu sitter jag här och tråkar... Ska nog till hästen sen, hoppas jag (A)

Nu ska jag fixa en header till josse :)
pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0