24 maj

LISÖ ÄGDE!!!
jag orkar tyvärr inte skriva allt men jag har bilder :D!!

vi åkte dit i onsdags kväll :)
sen när vi kom fram så skulle vi typ gå och sova på engång... men jag och carro kunde inte sova minnsan.. denise somnade på tvärt... jag och carro låg och flumma :D

torsdagen
 var de skit blåsigt men jätte soligt, så vi satt i båt huset hela dagen och nördarna denise och carro satt och läste sina jälva twilight bok... båda hade samma... dom låg typ lika med... kommer bild på det. Sen gick vi bort till deras berg som man kan sitta på. Carro gick först och skrek till, hahah då var det en orm!! vette fan vad det var för någon men, jag tyckte den var as äcklig!! Sen satt vi oss på berget och kastade stenar i vattnet ?... När vi skulle gå tillbaka så såg vi något skit konstigt och gick tillbaka till stenarna för att kolla. Då ser vi att en krabba ligger över en fågel. asså båda är uppkäkade typ :S helt konstigt!! sen vart det kväll och det slutade blåsa lite :) så vi bestämde os för att åka flaka :D skit kul :) kommer bild på när denise sitter på flakan :D hihih, sen tog vi kväll och satt i båthuset och lyssna på ted gärdestad och massa annat, värsta sommrigt kändes det. det kommer bilder från hur det såg ut, ha tålamod :) vi satt i båthset kanske till 12. sen gick vi och la oss. jag var juh på flipp humör som vanligt... hahah... sjukt...

Fredagen :)
vi vaknade runt 12 och det spöregnade.... så vi gick in till stora huset och käka lite frukost, sen ner till båthuset igen och lyssna på musik , och nördarna skulle läsa... så jo vad fick jag göra. jo jag satt och spela på denise mobil... flera timmar... Sen lyckades dom läsa ut den:D!!! YES!!! Carro vart på depp humör efter vi käka ? venne varför... Så hon ville typ vara själv eller något ? så jag och denise dom flakan och åkte iväg till berget för att fiska lite :) vi hitta värsta draget som är skit stort, det ser inte så stort ut på bilden men , den var skit stor, vi bah; WTF HAR MAN DE TILL?! hahaha!! sen efter någon timme drog jag och denise tillbaka till huset, och satt oss ute och lyssna på musik och rita i målarböcker!! HAHAH!! Sen åkte vi till en lanthandel och den kärringen hörde typ inget.. haha!! denise's mamma marie bah, har du dipppåsar, hon bah, ja diskpåsar ska stå där borta. hahah!! skit kul, så vi köpte två påsar chips och sen en liten marabou choklad :D as gott (A) när vi kom hem fortsatte vi att rita och sen så vart det mat :) grillat skit najs :D !!! efter maten satt vi och rita lite till, och vi  vart skit taggade på att bada?!!!! så vi bytte om, satt oss i båthuset i bastun ett tag, sen sprang v ut, och jag gick ner först. hahah, det var lite kallt i början... Hahah, när jag kom upp så började det rycka om mig skit mycket!! hahah!! i know i'am hot ;) hahah.... vi doppade oss 4 gånger i HAVET!!! sjukt asso!! sen basta vi lite och sen duscha vi. Sen satt vi i båthuset resten av kvällen och lyssna på massa musik och dansa galet, ni ska få massa videosar sen när denise dansar och grejer. hahha!! lägger tyvärr inte ut när jag filmade när denise duschar, tror inte hon vill de ;)... Vi satt uppe till tyå 2 och sen la vi oss. alla somnade på bums!!

lördagen
hemgång, vi blev väckta av att mari bankade på fönstret så vi skulle komma in och käka frukost.. sen var det bara att packa och städa efter oss, sen drog vi hem. kom hem vid 12 - 1 eller någor ? var skit trött. poppade massa musik och sen hittade jag en av favvo filmerna från gammalt!! DIRTY DANCING!!!!! XD så jävla bra, driver inte fan!! vart hemma kväll för mig så ja och mamma drog till stallet och pysslade om derek lite sen hem och käka godis,

söndagen

gick upp 6 i morse föratt jag skulle vara ute hos hästen vid halv 7... för en kilopraktor kom då.... sen fika vi lite.. sen drog vi hem och jag gick ut och la mig i solstolen och sola ganska länge, det vart skit skönt, innan molnen kom förstås...  jag vart lite brunnare iaf (A) sen hoppade ja in i duschen och gjorde en hårinpackning. åkte med den till pappa, den satt i kanske 1½ timme sen så sköljde jag ur den, sen har jag raggat massa ny musik, skit bra :) men min ipod är på lagning... så jag får den väll snart? vi ska bara betala den sen hämta den.... när det nu blir ? ska väll hem snart till mamma och käka, planer för ikväll, nothing ?eller joh kasnke ska till alby med joss, kasnke sova med henne med.
Måndag - i morgon !
LEDIG FRÅN SKOLAN :D!!!
Jag och sandelius.blogg.se ska till stan, ska köpa en klänning från nicole och en väska ;) hihihi, visar bidler från den sen :D
nu får ni bilder i nästa inlägg :), pussa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0