24 maj - bild och video inlägg

bild 1: denise ritade carro i facet när hon sov ;D
bild 2: så såg de ut när man gick ut från vårat lilla hus. båtstugan är den man ser.
bild 3: vårt lilla hus. :)
bild 4: där är krabban med fågeln under sig....
bild 5: på torsdagen i båthuset, hade tråkigt...
bild 6: denise på sin fina flaka ;)
bild 7: fredagen, nördarna läser samma bok....
bild 8: kolla jämn förelsen på dragen liksom :O
bild 9: BADA DAGS!!! XD
bild 10: denise fina rumpa i hennes försmå bad brallor :)
bild 11: JUMP!!!
bild 12: jag först i ;)
bild 13: sen denise :)
bild 14: bjuder på den , jag vet jag vet.. vi msåte fixa figuren innan bikini säsongen :$
bild 15: min och carro's backup!!
bild 16: den där bilden bjuder jag på, ser fan ut som att ajg är gravid :O taget från fel vinkel!!!!



VIDEOS :D
jag vet man ser inge bra, men den är ändå värld att ladda upp :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0