20 maj

jag vet jag vet, dålig uppdatering igen..... Var med joss i stan idag efter skolan.. Köpte en tröja på gina, eller vad jag ska säga. det är som en tjocktröja fast i siden typ sen med dragkedja på. den finns i rosa , vit, blå..  en sån :) sen kolla jag på en väska med, men hade inga pengar, så jag och sandelius ska åka in på söndag eller måndag och köpa en kläning på Nicole och sen en väska, vet itne riktigt vad hon ska köpa. i går vare forellmaran, känns som mina fotanklar har gått av, kan knappt gå... + att jag ahr sträckt rumpmuskeln ?... I kväll senare, eller i morrn så ska jag till denise landställe i nynäs ''lisö'' så dom kommer jag inte blogga något...  när jag kommer hem på lördagkvällen kanske ? :) vi får se helt enkelt...
Nej nu står mamma och studdsar bredvid mig och vill ha datan....
pussar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0