2 maj

gick upp ungefär kvart över åtta i morse, för jag skulle till linus, man vill ju se bra ut då ! klockan började närma sig 10 och jag var tvungen att gå till bussen,allt så ganksa perfekt ut iaf! sen kom jag till t-centralen och började leta efter perongen jag skulle till, sen fattade jag inte hur man skulle betala ? Så ja frågade en tant där och jag hade bara kontanter, så hon sa att jag skullet ill någon jävla biljett automat ? så när jag gick dit så tog dom bara kort så då fråga jag en snubbe och han sa att jag skulle gå till biljett luckorna, då var det 10 minuter kvar tills tåget skulle gå, så jag typ sprang dit till biljett luckorna och frågade en tjej i kassan och hon sa att jag skulle gå till pressbyrån och då var det 5 minuter kvar, så jag fick springa, sen köpte jag biljetten och det kosta 20 kr extra, jag bah, jajaj!! så tog jag biljetten och spang till  tåget, satt mig och kunde andas ut!! när jag satt på tåget kände jag hur jag började bli lite sådär små nervös... Det började närma sig, först knivsta sen märsta sen var det uppsala C!  när jag kom til uppsala så satt jag mig på bänken för linus hade inte kommit, sen när han kom satt vi kvar på bänken sen gick vi till bussen, när vi stod och väntade där sa han: du är fett fin, jag bah, nej :$ sen pusa han mig... jag vart helt generad.... deras bussar kostar 15 kr att åka ? jag bah, mmh kunde du inte sagt det tidigare, så han betalade åt mig :$ så sweet asso ! sen satt vi på bussen på väg hem till honom, och senvar vi där ett tag, har aldrig träffat någon så mysigare kille :O!! när vi vart hos han i typ 1½ timme så vill gurkan ''hahah'' och hans flickvän träffa mig och linus, så vi möttes på halvahalva ! Hihih, kul och träffa han:) när vi stod där så var det typ 2 stora fotbollsplaner, och på ena tyckte jag att jag kände igen match tröjorna, då kom jag ihåg att det var rimbo if! men jag vet inte vilka det var om det var 94:orna eller 93:orna... så jag stod typ coh kolla på när dom körde från anadra sidan gatan medans dom 3 std och snacka, hahha, var helt off! sen när vi pratat med dom ett ganska långt tag börajde vi röra oss hemåt till linus :) jag var där till typ 3, sen var vi lika duktiga som gurkan och hans tjej med att gå från linus till Uppsala centralen!! det var skit varmt ute!! så vi typ dog :O jag beställde biljett hem och vi gick ch satt oss på perongen i skuggan.. Sen när tåget kom var det typ 5 minuter kvar då gick vi bort till det svarta tåget som jag bestämmde att jag skulle åka i (A) och stod och kramades lite!! :P sen kom hans två luffar kompisar fille och ? sen jag glömt namnet på!... Jag gick på när det typ var 2 minuter kvar, och när jag satt mig på tåget och det började rulla mot sin avgång får jag ett smsa av linus: jag saknar dig redan!  så sött alltså!!... jag dör...  sen typ somnade jag på tåget :O för det gick äldigt fort hem iaf :O vipppsss så var man i centralen och jag gick till tunnelbanan åkte till gullmars sen hem och käka sen bytte jag om och fixa mig lite sen vart det ut och träffa ellinor och lill-marcus.. vi var med han i typ 1½ timme sen stack vi till centrum och handlade godis, sen till barnsjön och kolla om det var några roliga typer där, det var det juh, massor, jag och ellinor satt där och värmde oss.  sen skulle typ alla dra så vi gick med dom till bussen. sen gick alla av i centrum och jag och ellinor hoppade på 873 och åkte hem till sig.. så nu sitter jag här och partat med mig själv!! :)hihih.
Jag är skit trött, ska fan sova nu... Det blir slappis dag i morgn för det är juh SÖNDAG ;)
pussar <3

min sötnos, linus <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0