16 maj

Nu har jag inte skrivit på länge igen... Jag har inte orkat och inte haft tid ..
igår var jag på grönan me S , F , P :) skit kul :) INSANE ÄR MIN NYA FAVORIT :D !!!!!
S mådde dåligt så jag följde henne till gullmars sen drog jag till rixfm och var med filippa :D Det var länge sedan jag träffa henne... Men vi hade kul, förutom den där stalkern krile som skulle hålla om henne 24. så jag slet bort henne sen. Sen när allt var slut så gick vi till donken. och käka men han krille fick inte följa med ner:D hahah1*! sucker!!!! sen när vi är klara går vi upp igen och då så gick vi. fan vad han höll på och svära jävla rassist grejer!! jag bah, men håll käften , sluta va som en jävla barnunge!!! då vart han tyst och sur, så han gick långt bort! hahah, skit kul :D!!
Sen kom pappa och hämta mig, fan vad slut i benen jag var!! satt vid datan och fixade lite bilder, lägger in sen i slutet. sen gick jag och la mig. somnade på en gång!! hahah!! Vaknade vid 1:O!! Gick upp och tog en banan sen skjusa pappa hem mig till mamma så jag kunde hämta kläder sen hem, ska duscha nu sen ska jag möta densie i centrum 4 och handla jordgubbar, läsk och chocklad. för vi ska ner till alby och grilla korv och käka banan med chocklad sen med jordgubbar :D fett got!!!!!!!!!! längtar(A)  Nej nu ska jag möta mamma vid parkeringen och få min väska sen ska jag in i duschen :D
pussar <3
P.S 2 veckor idag :)





Kommentarer
Postat av: josefine

skulle vi åka till grönan näst nästa helg ? :D du ja o lippa ? :D <33333

2009-05-16 @ 23:16:57
URL: http://sandelius.blogg.se/
Postat av: Lzs

kanske :)

2009-05-17 @ 01:39:47
URL: http://lzs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0