11 maj

hej på er igen!
 dålig uppdatering, jag vet... Men jag har inte suttit vid datan vid något tillfälle som jag kunde blogga..  i lördags var jag med denise en stund vid en sjö i nyfors sen hem käka fixa bilder på datan datan lagga stängde av den och satt mig med mamma i soffan och kolla tv. Sen igår var jag ute vid min häst typ 7!!!! sen så fixa jag mig, och mitt hår vart jätte fint plattat!! gjorde jätte noggrant (A) sen såt att åka till faster vid halv 12. Kom hem typ 2-3 skulle hem till mamma först skulle visa rummet för farmor och kiki sen skjutsa hem farmor till sig sen hem till pappa och beställa kläning på internet, och såklart när man kommer hem igen så finns den inte kvar, den fanns liksom en timme innan.!!! vart så jävla sur!!!!!!!!!!!!!!

sen stack jag hem till mamma och käka sen stack jag hem till oscar och vi kolla på kung fu panda :)! Sen stack jag hem duschade och kolla på tv i typ en 30min sen gick jag och la mig, så jävla trött. Så nu idag, slutade jag vid 1, för ingen lärare kom till idrotten. så jag ellinor josse och ''densie'' stack till stan var där i 1½ timme kanske, sen drog vi hem.. Då väntade jag och ellinor på nästa buss för hon skulle vänta på sin mamma. sen gick vi på bussen och jag drog hem hit till pappa. så nu sitter jag här och bloggar :) synd att jag inte kunde lägga in bilden som jag gjorde i lördags den var grymt snygg, kan försöka lägga in den sen när jag kommer hem till mamma!! Nu ska jag till min låssas mammas syrra för hennes son fyller år.. vi ska gå :o kommer vara helt slut :O!!!!! vet itne rikitg när jag kommer hem, om det blir för sent bloggar jag inget... ananrs gör jag det .. !! :)


Pussar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0