1 maj

hahahha, vilken jävla kväll igår!!
först åkte jag mamma och bobban in till stan och käka i söderhallarna där i medis, sen visste inte vi vad vi skulle göra i 1 ½ timme.. så vi gick till ica och köpte godis sen drog vi till ''vet inte vad det heter'' men där man står vi typ ett stup så ser man hela grönan, så var det en helikopter som kom och så var de två killar som stod bredvid oss typ. haha, dom bah, skulle vi kunna få ta kort på er när ni pekar mot helikoptern ? vi bah, emmh sure... Så hahah, VI KANSKE ÄR MED PÅ ICA REKLAMEN!!! hhahaha!!! Då kommer ni se, en blondin med svart jacka och en rakad med svart harley davidsson jacka!! hahhahaa!! Sen drog vi till orionteatern där bounce skulle vara, och så mötte vi upp denise, sen började dom släppa in oss och då var klockan typ halv 7... Det började 8. Och denise som redan varit där en gång visste vart man skulle stå! haha, så fick man se en jäcla video, sen vart det helt kålsvart!! hahaha, då kom det människor som gick bland publiken, jag hörde först bara hur människor skrev och jag försökte kolla sunt omkring om jag såg något, men nejnej.. när jag vänder mig tillbaka så jag såg, så ser jag en människa med sen såndär skrämmask!! jag skrek som fan!! den var precis framför mig, usch!! Sen började showen , den var skit ball, sen börajde dom dansa i publiken, alla fick göra en ring runt dom, hahah, så kom låten som heter hide & seek, den som var emd i O.C!! Så kommer det fram en kille därifrån ganska snygg, han kramade mig länge !! hahah, sen så kom det en till och krama mig usch han var jätte ful och haha SVETTIG!!! skit äckligt!! sen försökte han ta upp mig på dansgolvet alltså i mitten av alla men jag vägrade, hahah ! jag orkar ite skriva allt, haha, men sen typ flyttade dom ut scenen så man fick stå ihop klämda, och jag fick typ värsta ögonkontakten med ena killen som flörta med mig. hahah....Sen hade dom typ avlsutnings uppträdande!! hahha, sen skulle man röra sig bakåt för dom som ville ha ''överaskningen'' vi stod under ett rör, och sen kom det massor med SKUMM!!! jag och denise och carra stod i mitten typ hela tiden, kläderna vart helt blötta men mobilen var torr? det ända man såg på denise, var ett vitt monster med svarta ögon!! haha, hennes mascara hade runnit!!! SKIT KUL SÅG DET ÙT!!! vi stod och dansade skit länge, och denise pappa stod och kolla för hahah, han kom precis innan!! mamma försvann ?.. Sen så skulle vi gå ut, och vi såg ut som snömonster!! hahah, det var tjockalager skumm på benen och håret och skorna!! hahah!!! Så vi var tvungna att byta om på en liten jävla toalett!! hahhaha !! sen satt vi i bilen,.
allt mitt sminka var helt förstört... håret också... det vart helt lockigt, så jag och denise satt och sminka oss i bilen, blev kanske inte världens bästa ögen make up men... hahaha, usch. sen åkte vi till energi källan men carro skulle till sin syrras pojkvän så det vart jag och denise som hoppa av, det var helt dött :O!! Men när jag och denise kom så började vi tjejer dansa. kulkul :) det var mest jag stajf och denise som dansa! hihih :) kanske lite för mycket dans..... hade skit ont i mina vader.
TED VAR DEN BÄSTA DJ:en JAG HÖRT !!! DOM  ANDRA TVÅ SÖG!! SÅ TA ER!!! TED & PJONS ÄGER!!!! :)
sen fick ted typ sluta spela för dom andra skulle ta över. dom spelade samma låtar hela tiden t.ex svenne banan *klick klick* hela tiden..och så spelade dom för långt på dom... när det var en timme kvar var det jag stajf och denise , bomba och någon kille till som var kvar och dansa, hahah, alla typ kolla på oss :$ JAg vet vi dasnar super sexigt.. hahah!! Sen vart det hemgång, och när jag kom hem hoppade jag in i duschen sen så kollade vi på hitta nemo :) fast typ i en halvtimme, sen somnade denise, och jag höll på så vi gick och la oss, sen gick vi upp typ vid halv 1 i morse!! Vi gick ut och la oss i solen och tog med frukosten ut med, sen låg vi där en timme, sen skulle hon hem, och jag gick ut och la mig igen, 2 timmars sol på framsidan och 1 timmes sol på baksidan av kroppen. känner mig rikigt brun ;)!! sen vart det skugga av träden så jag gick och la mig i soffa och kollade klart på hitta nemo :) sen packade jag och rörde mig hem till pappa, sen har jag bara suttit och nördat mig framför datan, och pappa har skällt på mig, han får skrika men inte jag.... *SUCK* ska åka till uppsla i morrn och träffa linus, han är iaf bestämd att jag ska träffa, fett kul :):) han är så himla snäll :)
Nej snart är det mat, är vrål hungrig, sen ska jag ut med denise :)
Ni får en bild på stajf mig och denise när vi dansade igår ;)
Pussar


stajf                                                             lina                                    denise

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå Stajf? Hon byter vänner lika ofta som du byter underkläder, och det vet du om. Dumpa skiten och håll dig till bra vännner, för hon är ingen bra vän, och det vet du också!

2009-05-07 @ 15:08:51
Postat av: Lzs

hahha, vem är du ?

2009-05-11 @ 15:51:45
URL: http://lzs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0