9 mars

Idag slutade jag halv 2 vi mötte antonia på vägen så vi tre stack hem till denise, vi käkade en stund sen gjorde jag och densie kärringtestet med salt coh trycka isbit mot sen ännu mera salt sen isbiten igen, fyfan vad äckligt det blev efter ett tag!! Haha, det var som ett lager, och hennes sin var ihop skrynklad på sidorna så det stod upp, så jävla kul !! Sen gick vi upp till denise rum, sen kom carro. en stund senare skulle dom på träning, så jag gick hem. Käkade middag sen stack jag till träningen, våran nya dans är väldigt ball, måste jag få säga ;) Haha, kom hem duschade och gjorde inpackning (a) Sen så nu sitter ja vi datan och smsar med massa och kollar tv. WOW !! hahah, nej nu ska jag föna håret.

Godnatt alla! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0