7 mars

igår efter skolan så vart det stallet, efter stallet så duscha jag och käka sen drog jag till gårn med melinda, vi träffade på marcus och stephanie där. lite senare gick vi upp till ringen och sen hem till marcus. Jag hann vara hos marcus typ en halvtimme sen skulle jag hem.. När jag kom hen åt jag lite, senare la jag mig i soffan och somnade... Haha, sen väckte pappa mig när hans pogram var slut, så då gick jag och gjorde i ordning mig, sen gick jag och la mig i sänge och somnade på bums.. hahah.. Så nu har jag vart hos hästen, precis duschat.. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag.. Kasnke sola ? Nej jag vet inte ..
aja, nu ska jag fortsätta på min NO läxa -.-
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0