4 mars

Asso förlåt att jag inte skriver men jag orkar inte skriva när jag är hos mamma... Datan är seg och den laggar hela tiden, det går itne ens att koppla upp internet.. Suck... Men nu fick jag låna min mammas killes data, bärbar :) Kan juh säga att jag är smått avensjuk på en bärbar.. Vill också ha en :O!! Menmen, ja vad har hänt idag och igår ? Jo..
Igår sutade jag halv 2 för att våran engelska var inställd. Skulle träffa pontus men det blev inget så jag stack hem till denise och gjorde N****bollar, sen kom hennes pojkvän och ja var med en stund för jag hade inte panik hem. Sen stack jag hem och käka sen skulle jag egentligen till hästen, men jag ville inte missa Desperet hosewife´s (a) Mitt och gustavs favorit pogram!! Hahah !! Så låg bara och dega i soffan.. Idag har det vart på en gång hem efter skolan, äta middag sen till stallet. Riktigt skönt väder. Så vi har precis svullat i oss lite ost & kex! (a) hahah.. Vi köpte en jätte god yogurt!! annana (A)!! Asso jag vågar typ inte ladda min mobil längre!! :O När jag laddar den blir den helt varm, asso jag tror att det ska börja brinna ibland :O !!! Helt läskigt asso, tror jag måste lämna in den på lagning också.. För det går typ inte att ringa till mig ibland och jag får inte sms, alla kommer när jag brukar starta om den.. Ångrar nästan att jag valde den för det är sånt problem.... Menmen, gjort är gjort..  I morrn vet jag inte vad jag ska göra efter skolan, ska väl hem för senare ska jag ha ridlektion för min tränare. skojskoj!

Nu ska jag fortsätta kolla på tv..

Pussar på alla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0