22 mars

oj, nu har jag inte skrivit på ett par dagar igen...

Det har varit väldigt kul på den prao veckan som ahr varit. Nämligen Filippa eller lippa som hon kallar sig. Shit asso jag har nog aldrig garvat så mycket!! Det vart att vi garva typ så fort vi såg varandra och aa, går itne att förklara. Sista dagen hon var där alltså i fredags så gjorde vi en tårta på första rasten. Vi började med att lägga tårtbotten såklart. haha. Sen la vi på drottningsylt sen ett till lager ''tårtkaka'' sen sylten igen, sen ''tårtkakan'' igen sen så grädde över. Men till sist men ändå inte äckligast, GODISET!! Vi hällde på godiset! Det var jag och Lippa som var bagerimästare den dagen ! Haha!!

Josse, fanny, camilla tog bara en liten bit. Emme tog ingen alls och sara tog också en liten. Sen vart det juh massa över :$Hehe, gissa vilka som åt upp den :$ Jo JAG OCH LIPPA!! Hahaha, snacka om att jag fick håll när vi skulle rida.HAHA!! Sen till lunchen åt vi en liten bit som var kvar till ... :$ Haha, fst då smakade faktiskt emma också :). Menmen, jag kände mig väldigt tjock den dagen.. Sen när hon skulle åka nästan efter lunchen, var det skit tråkigt. Vi garvade in i det sista.. Men jg ahr iaf hennes nummer, så om jag behöver skratt är det bara att jag snckara med henne lite :) Minnerna med henne, wow asso !! hahha !! Så jävla kul!! Sen när hon stack, vart det inget kul... Jag ser nästa vecka framför mig att jag och josse bara kommer sitta och plugga våran jävla NO och prao-uppgift.. Det kommer inte vara kul alls... Du får fan komma tillbaka!! Det kommer inte vara någon som rider ivägen, hit och di. det kommer inte vara någon som börjar garva 7 på morgonen, någon som är lat och bara kollar på när vi jobbar. Ingen som kommer få att timmarna bara rulla iväg.. Ingen som kommer välta kärran med allt skit. Ingen som kommer gå med mig till bäcken och köra båtar, ingen som kommer följa med mig och springa efter hästarna ner till hagen. Ingen som kommer åka på isen med mig när vi har sprungit efter hästarna, ingen som kommer äta köttfärssås och spagetti till lunch varje dag, ingen som kommer kela med inez och får utslag för att hon slickar på dig och måste gå runt med vit slva på kinderna som ser ut som skägg. Ingen som kommer släppa in hundenkajsa hela tiden in i futten.ingen som kommer garva så fort man öppnar munnen !! Snälla kom tillbaka, jag känner på mig hur tråkigt det kommer bli... Du msåte komma och hälsa på iaf!! vi ses säkert någon dag..
aja, nu ska jag sluta vara så butter.
Ska nog sluta på dansen, för ja har inte tid egentligen och jag tycker det är tråkigare nu.. vet inte varför men jag ska slänga iväg ett mail till kibbe nu tror jag. Snart eller snart och snart om typ 2 timmer ska jag ut till farmor och hjälpa henne att brodera. Skojskoj. ikväll ska jag lägga mig tidigt, för jag ska upp mellan halv 6 och 6 i morrn. *suck*
Det kanske kommer ett blogg inlägg senare det beror på om jag får låna bobban's data.
Juste jag köpte en väska och två läppglans igår :)

Månadens
köp :

bild 1 : läppglans från H&M - det ljusa heter sweet angel, dat andra vet jag inte.
bild 2 :
väskan jag köpte.
bild 3 : randig tröja H&M
bild 4 : är inte direkt månadens köp men jag gjorde den typ i oktober :S



lzs
Nu ska jag fixa mig lite och klä på mig packa ihop och så :)
Pussar på er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0