18 mars

Shit jag hinner inte blogga hemma hos mamma, först är det att stiga upp 6 på morgonen för jag praoar på ett stall som man ska vara dära klockan 7... Sen när jag kommer hem halv 4 så somnar jag i soffan, sover till middagen, käkar middag sen klär på mig andra ridkläder och åker till mitt stall, tillsist duschar jag... Så ser mina dagar ut i 1 vecka till, alltså nästa fredag.Jag ahr varit där i en vecka nu snart. Jag rider 2 gånger om dagen..... Väldigt trött på kvällarna så ni som smsar mig eller skriver till mig och jag låter dryg eller något säg till mig då, för jag är så jävla trött..
Fick bara sova en timme idag efter jag kommit hem, för jag skulle till hästen och ta hand om hela insläppet. .... Så nu ska pappa skjusa ut mig i morrn och då var jag tvungen att sova hos honom och då hämtade han mig hos mamma så därför bloggar jag nu! :)
Men nu funderar jag på att kolla på tv.. Är så trött.

Nej, nu har jag bestämt mig ska borsta tänderna och tvätta mig sen ska jag lägga mig i min sköna säng, smsa med lite folk, och kolla tv :D

Godnatt alla, dröm sött :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0