12 mars

tillbringade min dag hemma hos denise kan man säga, haha. Först på håltimmen så gick vi hem till henne och käka vofflor. Sen efter skolan stack jag hem till henne med malin och carro, GRATTIS TILL DENISE MAMMA!! Denise gjorde ett jätte fint halsband, så jävla fint. Ska fan be henne göra ett till mig !! Senare när ajg kommit hem stack jag till stallet sen så vart det ingen lektion idag heller.. För att det var så snöigt... aja, red ut en stund istället. Kom hem duschat och bobban köpte lite morötter och tortilja (stavning) dipp så har vi suttit och gottat oss! hihih, busigt :) Nej, nu måste jag göra min engelska läxa. om min favvo/fantasi pizza? Lite cp, men det är enkelt att skriva så :)

Nej , nu ska jag göra det, Pussar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0