10 mars

skolan idag bara, vilket jävla snöoväder!! Jag hade skit brottom till bussen men jag hann iaf ta på mig mina uggs men västen var närmast till hand.. Mitt hår var ny plattat och så fort jag kom ut så vart det skit lockigt... bad hair day!!
Efter skolan stack jag hem och somna såklart i soffan.. haha, sov ganska länge. Sen käkade jag och stack till stallet. Skulle egentligen ha ridit lektion, men det var så snöigt så det vart inget.. Tråkigt menmen..
Kan nog inte skriva om något i morrn, men det är skola till halv 4 -.- sen ska jag hem och laga mat... Sen ska jag till stallet och ta hand om alla hästarna..

Nu ska jag fortsätta kolla på mitt och Gustavs favvopogram :D
DESPERET HOUSEWIES!! Love it (A)

PUSSAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0