Nu hemma, men trött

hej alla söta bloggläsare!
nu har jag vart hemma och laddat lite.. gick hem till dennis efter middagen, vi skulle kolla på film men vi brottades ist :D hahah, skit kul !! Vann såklart ;) Sen satt vi på balkongen med datan och lyssna på musik, sen vart det tid för mig att gå hem. så nu har ja packat klart allt som jag ska ha med mig till landet i morrn... Jag har haft de super trevligt i BARCELONA!! dan efter vi hade kommit dit så var jag och pappa på stranden. Det var en kille som låg och spana in mig hela tiden.. visst han såg bra ut, men han vände sig verkligen. Sen i går alltså om jag ska prata om den 1 Juli. Då hamnade dom i solstolarna bredvid oss. lite pinsamt. och han tog stolen bredvid mig... hahah, det hade börjat gå några timmar och jag ahde badat några gånger, men vi hade inta snackat. Sen när jag bada sista gången så gick jag ner först sen så kom ha efter. hahah, så vi började snacka, trevlig prick. Han bodde tydligen i borås ?! hahha jag bah, vart ligger de? han bah, typ vid göteborg. hahah, fyskäms på mig :P  så vi stod och snacka ett tag, sen gick han upp för han hade fått sin mat. jag gick upp strax efter.. sen skulle ja och pappa till baren och käka. Men så såg jag att fom började plocka ihop sina saker. Så såg jag han typ lägga något på min solstol, när vi gick tillbaka efter att ha käkat så låg det ett glas fyllt med sand och hans nummer och namn:) lite gulligt tyckte jag ;) han var 17 ska fylla 18 eller om det var 18 till 19 ? kommer inte ihåg :P synd att vi skulle åka hem dagen efter, när jag äntligen har hittat en och vara med där i barcelona, han bodde juh inte långt ifrån heller.... menmen, han skulle typ upp till stockholm och börja jobba hoppades han så han får väll slå en pling. I morse gick jag upp halv 7...... SUCK!! haha, bara för att jag och den där killen på stranden snackade om att åka flyg alla hemska grejer som händer och så var jag livrädd att flyga idag och landa :O vet inte varför, brukar inte vara de :O menmen. haha lite skojsigt tyckte jag när han frågade om min ålder. jag sa 14 snart 15. Han bah: WTF!!! Shit de trodde jag inte, trodde du var typ mellan 19 till 21!! jag typ skämdes ihjäl då. hahha.... Nej nu ska jag lägga in all musik på mobilen, ni får bilder senare ;) HOLD ON!!
XOXO, lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0