igår + mobil fan..

igår gjorde jag inte alls mycket hära.. finns inget att göra här typ heller så.. Vaknade runt kvart över ett, så jag gick ner och la mig framför tvoch satt på filmen hotet innefrån, ganska bra, sen mitt i filmen kommer marcus in och vi käkade glass och fortsatte kolla på den, sen spelade vi lite guiterhero... Sen frågade han mig om jag ville åka och köpa glass, så vi tog hans 125 och stack iväg till åtorp, sen när vi kom fram var det stängt?! Det hade stängt en kvart för tidigt, så vi satt där utanför och chillade lite. Vi bestämde oss då för att sticka ner till badet och kolla om det var lagomt varmt att bada, det var det så vi satt där på bänken en stund sen stack vi hem. sen när vi kom hem satt vi på filmen den tredje vågen, mitt i den vart det mat, sen gick vi in och fortsatte att kolla på den. Sen när den var klar kollade vi på Mr & Mrs smith,  den filmen är helt otrloigt bra!! Sen när den var slut kollade vi på pirates of caribbean the worlds end. ''stavning'' Den är också bra, sen vart det sova time...

Någonstanns där emellan tror det var när vi kollade på den tredje vågen, så fick jag för mig att jag skulle ha pinkod på min mobil, så stod de fel kod, jag bah vadå fel kod?! så jag provade en gång till och då stod det ange PUK-KOD. jag bah fuck no, så jag stängde av mobilen och när jag skulle sätta på den så stod det OGILTIGT SIM-KORT! jag bah, VA?!!!!!!!!
Så japp, nu sitter jag här utan min nalle.... Så ni kan bara nå mig på bloggen, pea, facebook eller msn. men ni som inte har något utav de så heter ja Lzs på pea och lina udd ahlroth på facebook.. msn får ni inte. Hoppas bara nu att jag inte behöver nytt nummer och om jag inte behöver det att alla mina kontakter är borta.... för det blir väldigt jobbigt då...... suck...

xoxo, lina vvv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0