Hemma!

hello alla underbara läsare!
Nu är jag hemma och har precis packat klart till nästa resa! NYNÄS / LISÖ!
Jag och josse ska mötas i morrn sen ska vi till handen terminalen och åka pendel till ösmo, sen kommer nisan och möter upp oss ! Fett skoj och komma ut till denise's land igen! Hörde att vi skulle bli skjussade till en öde ö och sova och äta, bara jag josse och denise... SCARY!! Tänk om det finns typ vildsvin där ?! Jag paxa för att sova i mitten!!! Kommer kanske hem på Onsdag eller Torsdag, beroenda vad vi känner för! Kommer inte kunna blogga något där, men bloggar när jag kommer tillbaka! Tur att inte Carro är med igen, för då skulle dom säkert sitta och läsa dom andra twilight böckerna!! Inge illa menat carro :* Fast nu är bara ena nörden med! DENISE NORDQVIST!!
Snart FYLLER JAG 15 ÅR!! WOOW!!

Det jag hunnir med nu är:

* Duschat - så man är fräsch!
* Packat ner trosor, strumper, byxer, tröja, tjocktröjor, raklödder, handduk, sovsäck, body kräm, sol kräm, after sun(ifa man skulle bränna sig!) Sen tanborste, lite annat ;)
* rakat benen!

Och nu ska jag bädda sängen så jag kan sova i min prinsess SÄNG! (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0