hemma från hasseludden :)

Nu är jag hemma igen, shit är helt slut efter ha varit där...
Fick ansikts behandling skit najs, somnade nästan.. hehe (A)
Har badat i varma källor med, jätte skönt. Vi gick ner i morse efter frukosten och bada i dom, sen när jag skulle resa mig upp så fick jag värsta svindeln höll på att ramla ihop.. Sen somnade jag nästan på hotellrummet.. Men vi checkade ut och stack till hästen. Glömde mina byxor hemma så fick ha vanliga kläder.. och då kunde jag juh inte rida.. så gjorde jag lite working hand, de är när man står från marken och arbetar med hästen. Sen så släppte jag lös honom, och jobbade med honom utan att han satt fast, gick väldigt bra faktiskt :) Han följde efter så fint. Sen ville jag att han skulle leka av sig lite.. Så jagade iväg honom, mamma filmade, lägger in den sist av inlägget.

På slutat står jag och typ vevar in honom, men det var för långt avstånd så mamma slutade filma och efter det gick jag några steg till och då kom han till mig. lite gulligt : ' )

sticker väll snart till pappa och fixar lite grejer med datan, skriver ett till inlägg sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0