hello :)

Hejsan alla läsare ;)
Sitter hemma hos pappa nu :P har varit här ett tag, men har inte kunant uppdaterat för aj har fixat lite med bloggen.

Det som är nytt :
*  en klocka
*  spela musik
*  ny heder - josse la in
* ny bakgrund
* massa mera :P

Så nu är det nästan klart, ska fixa mer med den sen en annan dag, börjar bli lite trött nu. ska nog dra hem tll mamma snart. JIHOO, snart har moppen gått i 30 mil, då ska den in på service sen ska jag tuta och köra.

Det ända jag har gjort idag är att jag har vart hos hästen, sen har jag bara vart hemma. Bakade faktiskt en sockerkaka hemma med chocklad och choklad bitar i (A) hoppas man kan äta den nu när man kommer hem så att inte mamma gjort de... Igår solade jag en ganska lång stund ute, eftersom jag vaknade ganska tidigt. riktigt skönt med solen igen!! Gasch!! Nej nu ska ja nog röra mig hemåt. och Besökarna har börjat rulla uppåt igen. GOOD!

Någon mer som ska kolla på paradise hotel ikväll på sexan runt 12 tiden ?
Var det bara jag som tyckte att det var dåligt att nicoline åkte ut och inte susan ? hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0