GRATTIS TILL MIN 15 ÅRS DAG !!

Världens bästa födelsedag!!
Fick MOPPE AV MORMOR!
SYSTEM KAMERA av mamma
750 kr av farmor
lås till moppen av faster
Bokstäver som man kan sätta upp på vägen
Playboy kudde av mamma och b
Sen lite strumper som jag behöver
och en ny handduk som jag velat ha för tycker våra är så fula :P hah!(A)
Fick köra moppen på en gång!! Fan vad najs det var!! Har fotat massa nu med. Har redan vart hos hästen så fick fina bilder där med. Men har itne lagt in några än. så ni får en annan gång.
Sen har jag fotat massa blommor, och nu ska jag till DENISE :D

SEE YA!!! :D
skriver senare när jag kommer hem1!


Kommentarer
Postat av: martina

Grattis :)

2009-07-20 @ 00:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0