Fullt upp!!

Hej alla söta blogg läsare!! sry för uppdateringen men jag har vart ute och kört min moppe hela dagarna.,
Gick omkull i leran igår hos min farmor, lite repor men inge fara med verken mig eller moppen! Sen Mötte jag och denise upp Emelie och Felle. När vi hade åkt runt ett tag vid alléplan, så skulle vi köra in mot alléplan, då kommer det två moppe snubbar som ställer sig i andra fältet mot skrubba så vi körde efter dom, vi typ jaga dom dom jaga oss, sen lurade vi in dom i området och dom lura in oss. Hahah, väldigt kul iaf, sen körde vi till godissvampen.. När vi kommer till ica parkeringen typ så är det en bil framför mig som blinkar vänster in till parkeringen så jag håller höger, men då svänger han inte så jag måste veja till vänster, då kommer emelie i full fart bakom mig och kör på min nya moppe,... Så Emelie och Felle går omkull, men jag och denise klarade oss men inte min moppe helea bak ramen gick sönder... regplåten låg på marken och stänk skärmen, blinkersen var borta... så vi gick runt och leta efter den och sen när jag skulle köra hem så skriker Emelie DIN BLINKERS!!!! Då låg den inuti typ vid motorn... så tur de... Sen när jag kom hem ,så väntade vi på pappa, så han kunde kolla på den lite och bobban kollade. Sen lagade snälla bobban min moppe :D Satt fast regplåten och blinkersen!! TACK!! :D Så nu kan jag vara ute och köra igen, men jag kommer ta det jävligt lungt. Så pappa och emelie's pappa ska prata om vad för saker jag behöver från dom, som dom typ ska betala, eftersom det var hon som körde på mig.... Har kört snart 19 mil, men har inte alltid kört i 30 km.. För man ska bara köra 30 km i 30 mil, tog 1 dag för mig att komma upp i 18 mil bara... så ska köra nu lite ikväll tror ja...

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0