4 Februari

Min mamma hade datan igår så ja kunde inte skriva..
aja, igår slutade jag redan klockan 11 -.-'  Jippie 2 timmar i skolan, varför ens gå upp då ?
Men så egentligen hade vi engelska typ vid 1.. Men jag och densie orkade inte vänta så vi frågade lärarn om vi kunde läsa upp våra uppsatser till henne efter lunchen. Det kunde vi. Sen när vi läst upp dom drog jag och nis hem till mig. Nis hade hyrt en film, FETT ÄCKLIG!!,
THE STRANGERS!


Vi satt och skrek lite , hehe (aa) Men på slutat fatta vi ingenting, så nis fick typ damp, Hahah, skit sur vart hon [hippie hora, hahah] Mamma kom hem och vi käka, då gick nid hem, sen vart det stallet för mig.
Efter jag vart hos min häst så var det hide and seek på tv (aa) kollade på den med. Haha så kul, för min mamma klarar inte av såna filmer, hon blir typ skit rädd. så hon låg där under filten och knappt kolla, Hahha!!
Sen vart det sovatime för mig, men jag kunde inte sova, låg bara och tänkte på filmen The strangers. Men tillslut somna jag, och vaknade sen vid 2 typ med att lampan var tänd ;$ Hahaha..

Det var den dagen det..


Idag har det varit skola än så länge, musiken var inställd så slutade efter idrotten!! Ska laga mat snart!! :O För mamma kommer inte hinna laga mat, för vi ska ner till stallet och ta hand om alla hästarna -.-'  Aja, hoppas jag hinner till träningen iaf !! För den är jus så grymt kul!!
Träffade på anton , och den andra som jag inte känner längre [han sabba, not my problem] vid busshålplatsen, Han får faktiskt skylla sig själv. tror han verkligen att jag tänkte förlåta honom så snabbt, icke sa nicke iaf!

aja, nu ska jag kolla lite tv iaf och laga mat -.-'

Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0