28 Februari

oj, jag har typ slappat hela dagen.. Pappa väckte mig 11 typ.. Och fråga om jag vill ha frukost... *SUCK* Igen så vill jag inte ha frukost när jag vaknar, förstår du ? :o Låg i sängen till 1 typ, när det var reklam gjorde jag lite frukost till mig. Sen gick jag upp och la mig i sängen igen.. Jag hade helt och hållet glömt att jag skulle ta hans om hästen idag :$ Så senare vid 3 så skrev mamma till mig på msn och fråga hur derek mådde. Jag bah, va? juste fan jag skulle ta han idag.. Så ringde jag upp henne och då sa hon att hon reddan vart dära. Skulle inte hunnit annars för mina kusiner skulle komma halv 5.. Så nu är dom hära, vi har precis käkat. Dom kollar nu på Star Wars, orkar itne kolla. Ska upp till ellinor snart, måste byta om lite igen (a) Juste nu har jag inte alls matchande kläder.. Hahah..... Igår vart det filmen transformers, men först kolla jag på comedy central. Ganska bra kanal faktiskt. Vi kommer ha alla kanaler i 3 månader.. Menar verkligen alla. dom snuskiga, dom utländska, dom roliga, dom filmkanalerna, m.m.....
Aja, nu ska jag fixa mig lite.

PUSSAR <3
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0