27 Februari

Idag har jag varit hos hästen, var där vid typ 10.. Fan vad gullig häst jag har!! Han är jääte rädd för att bli skod på höger fram, för han fick ett sömstick förut. Så när hovslagaren skulle värka den hoven, tryckte han ner huvudet mellan mina armar och spände till sig. Så jävla gullig, som att han gömde sig! Haha!! Sen när jag kom hem fixade jag mig, för jag hade lovat mamma att följa med henne till Länna och handla lite grejer, Först var vi på eko, jag fick med mig två paket hårfärg, en film . In to the blue och sen ett par solglasögon, inte världens snyggaste menmen.. Sen gick vi upp till rusta för vi skulle kolla på en tapet som mamma sett. Vi kollade men jag tyckte den var skit ful! Sen gick vi till Hemtes och däe köpte vi en vetekudde och en ny duk till vardagsrummet. Sen åkte vi till bauhaus! Då gick vi och kolla på tapetern som jag velat ha sen i sommras, men mamma vill inte att jag har svart med en ROSA blomma.. Jag fick ta den bruna med turkos blomma men inte det svarta.. Men sen så fick jag idag den svarta med rosa blomma, blev as glad (A) !! Ska ha den som fondvägg. Sen ska jag typ ha en grå aktig färg på den andra väggen. Längtar (aa)!! Sen åkte vi till Tyresö Centrum, för mamma skulle lämna in en sak till posten, sen gick vi in på konsum. Där köpte mamma lite mat till sig själv, för jag ska vara kvar den här helgen hos pappa med... Så skulle mamma köpa godis, så fick jag 2 klubbor!! Men såklart glömmer man dom sen när jag ska kliva ur bilen...... *SUCK*
Jag vet inte vad jag ska hitta på ikväll.. Antingen om någon kommer hit eller om jag går ut.. Vet itne rikigt... Orkar inte vara hemma. Blir alltid så att jag är hemma på loven, orkar typ inte gå ut :S  Sen när det är skola och det blir helg är jag alltid ute.. Aja, nu ska jag väl gluttta lite film tror jag, ska nog kolla transformers eller one million baby. Får se får se..

PUSSAR!!



bild 1 : Glajjorna jag fick.
bild 2 : filmen, IN TO THE BLUE!
bild 3 : Hår färg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0