27 Februari

Vart ingen film för mig, satt kvar vid datan. Senare käkade jag och bestämde att jag skulle träffa ellinor, kände att vi behöver tid till att bli vänner igen.. Så vi var en stund. Sandin och ''viktor, victor'' kom en stund med. Hahah, vi typ gjorde inget. satt i ellinors rum och babblade och typ garva, dom försökte rita på massa saker och så.Haha!!
Nu vill jag kolla film iaf, ska kolla antingen på tv eller film :) får se får se. Kasnke lägger in ett innan jag går och lägger mig, Pussar <3



bilder från ikväll:
bild 1 : Sandin skulle kolla bussen, haha
bild 2 : Viktor - victor gommer sig..
bild 3 : Ellinor skulle ta kort på mig, men hon lyckades inte så bra :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0