26 Februari

Nu är det verkligen kväll.. Jag har suttit ute på ballkongen en stund, skit mysigt var det! Solen värmde verkligen!
 

Innan jag skulle till stallet så skjusa pappa ner mig så jag fick Donken(A) Senare hade jag ridlektion, Uppvärming i 45 minuter, skit jobig det regnade och han var skit pigg, han har nog aldrig varit så pigg på banan menmen, sen kommer tränaren och vi tränar på galopp fattningar och ombyten. Jag var juh helt blöt av allt regn när hon kom.. Menmen jag red iaf, det var jätte kul iaf.. så jag har ridit 1 timme och 15 minuter idag, inget som jag brukar göra på banan, Min käre häst kommer nog ha träningsvärk i morrn.. Sen vart det hemgång för pappa fyllde juh år. Jag gav pappa hans present, och det var två svarta kaffe koppar, dom är faktiskt snygga! Sen vart det duschen för mig. Efter det satt jag mig vid tv är nere och käka lite kakor, ville inte ha prinssestrårta, så jävla äckligt.. Först var det Ghost Wisperer, sen något på P (A) sen vart det Big brother [ gammmalt!! ] Men jag orkade inte kolla så länge så jag gick upp till mitt rum och satt mig vid datan, så nu sitter jag hära och bloggar och kollar runt lite. I morgon ska jag upp 09:15... För jag ska följa med till hästen för hovslagaren kommer.. Senare  vet jag inte vad jag ska göra.. Ska höra efter om någon vil hitta på något. Vi får se vi får se...

aja, tror jag ska sätta mig och kolla på tv eller spela på Xboxen (aa) Hahah, jag verkligen geekar den när jag är hära! :P


PUSSAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0