22 Februari - men skriver om 21

Idag gick jag upp vid 10 skulle till hästen och ta hand om honom. Sen efter det vart det hem till mamma och hämta kläder. För jag ska vara hos pappa ett tag nu. När jag var hemma duschade jag och efter det städade jag mitt rum. Faktiskt hela!! Då menar jag hela!! Röjde ur skrivbordslådan, dammade och tvätta spegeln. Sen glömde jag att damma en hylla men skit i de! Sen vart det middag, efter middagen fixade jag mig. För oscar skulle komma till mig. Vi kollade på resident evil ''hur det nu stavas''.. Den är faktiskt bra, har sett den några gånder redan. Men det skadar inte att kolla på den för mycket. Vid halv 12 stack han hem. Nu ska jag lägga in mera låtar på ipoden, men det går inte och öppna itunes..
''10 minuter senare''   - YEEEEEEEYYYH!!!! DEN KOM UPP NU :D

Dagens outfit;
Canada mjukisar - Homerun
Sweden tröja - Stadium




I morgon blir det inte så mycket skriva, för jag ska till min farmor och fira henne.. Kanske blir ett inlägg på kvällen eller innan på dagen. MEN I JAG SKA SOVA SKIT LÄNGE I MORGON!!!!!! :D

PUSSHEY ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0