22 Februari - andra inlägget.

Äntligen hemma från farmor nu. Fick massa gott och äta och så. Usch dom har så mycket spindlar hemma hos sig. Vet inte hur mycket jag skrek till ;$
Fan vad mycket snö det är ute, så fort vi parkerat så klev jag ur bilen och kramade till en snöboll som jag skulle kasta på pappa. Sen var det bara att springa fort till dörren, upp med nycklarna och låsa upp fort som fan, han precis öppna dörren då kommer pappa och kastar på mig.. Hahha, skit kul. tänkte starta snöbollskrig men jag hade bara leggins på mig! (a) För göra det någon dag!
Sitter på pappas data så kan inte lägga in någon bild, för han bad mig testa hans data och se hur mycket den ''jobbar'' när jag är inne på dom sidorna som jag är inne på min data. För min data hänger sig när jag är inne på två sidor... -.-'
Snart börjar beck ska kolla på det på projektorn :)
Det är skit mysigt att kolla på den, känns fan nästan som bio när man sitter nära. Fast nu har vi bara lånat pappas kompis duk, men vi ska köpa en större sen (a)

Nej, nu ska jag göra i ordning lite för beck,

PUSS &KRAM <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0